May 7, 2010

JLPT 2010 July 4th (Sun) application has closed

     

みなさん、こんにちは!

JLPT for July 4th in Japan application deadline was April 30th.
But, at the moment, the organization has not announced the acceptance line yet.
There are only 2 months left, I wonder when they dicided…
Gambatte kudasai ne!

7月4日(日)に日本で行われるJLPTの申し込みの締め切りは4月30日でした。
でも今現在まだ合格ラインが発表されていません。
あと2カ月しかないのに、いつ決めるつもりなのかな。。。
みなさん、がんばってくださいね!

- words & phrases -

日本で行(おこな)われる: be held
申(もう)し込(こ)み: application
締(し)め切(き)り: deadline
今現在(いまげんざい): at the moment
合格(ごうかく)ライン: acceptance line, pass mark
発表(はっぴょう)されて: (passive) be announced, 
あと~しかない(negative form): only
つもり: intention
かな: I wonder
     

No comments: